Log in op onze SMTP-server als u dit wilt doen. U hoeft niet in te loggen op onze SMTP-server als u de server van uw inbelprovider gebruikt. Dit is om te voorkomen dat de mailserver wordt misbruikt voor het verzenden van SPAM (ongewenste reclamemails). Als u wilt inloggen op onze SMTP-server, dient uw e-mailprogramma zodanig te zijn ingesteld dat deze SMTP-verificatie gebruikt.
In Outlook Express wordt dit ingesteld door de instelling 'mijn server vereist verificatie' aan te vinken.
In het veld SMTP-server dient u in te voeren: mail.uwdomein.nl
Wij adviseren de SMTP server van uw adsl/kabel provider te gebruiken omdat deze minder restricties (beveiligingen) kent omdat u een rechtstreekste verbinding met hen heeft.
Vaak wordt de uitgaande mailserver beschermt en kunt u dus alleen de emailserver van uw provider gebruiken.
Voorbeelden van SMTP Server in Nederland zijn:
- Ziggo = smtp.ziggo.nl
- UPC = smtp.upcmail.nl
- KPN Direct ADSL - smarthost.direct-adsl.nl
- KPN Internetplusbellen - mail.kpnmail.nl
- KPN Mail - smtp.kpnmail.nl
- KPN Office DSL - smtp.kpn-officedsl.nl
- T-Mobile (mobiel internet) - smtp.gprs.t-mobile.nl
- Xs4all - smtp.xs4all.nl
- Het Net - mailhost.hetnet.nl
- @Home : mail.home.nl
- Casema : smtp.casema.nl
- DDS : smtp.dds.nl
- Euronet : smtp.euronet.nl
- HetNet : mailhost.hetnet.nl
- Planet : mail.planet.nl
- Solcon : mail.solcon.nl
- Scarlet : mail.scarlet.nl
- Tele2 : smtp.tele2.nl
- Telfort : smtp.telfort.nl
- Vodafone: smtp.vodafone.nl