DirectAdmin Reseller level (Klant is geblokkeerd)

Elke klant heeft van u een maximale schijfruimte en dataverkeer per maand gekregen. Tevens heeft u gedefinieerd of de optie "Suspend at limit" wel of niet is ingeschakeld. Als deze is ingeschakeld wordt uw klant geblokkeerd bij het overschrijden van deze limieten. U zult deze klant moeten activeren via "unsuspend" en zijn pakket, in overleg met de klant, moeten aanpassen.

U kunt er uiteraard ook voor kiezen om "Suspend at limit" uit te zetten. De klant wordt dan niet meer automatisch geblokkeerd.

  • 41 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Domein Pointer

Via DirectAdmin heeft u de optie om een "domain pointer" toe te voegen. Veel klanten is niet...

Hoe wordt mijn schijfruimte berekend ?

De schijfruimte is de totale ruimte die binnen uw account wordt gebruikt. Hieronder vallen: -...

Kan ik meerdere domeinen op mijn shared hosting account hosten?

Ja, dit kan. U kunt bij ons een extra domeinnaam bestellen en deze laten toevoegen aan uw huidige...

Hoe bepaal ik mijn volledig pad ?

oms is het van belang om voor een bepaald script het volledige pad te achterhalen. U kunt dit op...

DirectAdmin Reseller level (Nieuwe klant)

Om een klant toe te voegen moet u op zijn minst 1 hostingpakket aangemaakt hebben. Dit doet u via...